ЗАХОДИ
щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів в
Департаменті культури та врегулювання конфлікту інтересів
у разі його виникнення
- Проведення роз’яснювальної роботи з метою недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів, врегулювання конфлікту інтересів у разі його виникнення та невідкладного, у письмовій формі, повідомлення безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів та вжиття всіх необхідних заходів, спрямованих на запобігання конфлікту інтересів.
- Ужиття заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів, а саме суперечності між особистими інтересами та службовими повноваженнями, наявність якої може вплинути на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи невчинення дій під час виконання наданих посадовій особі службових повноважень.
- Забезпечення обов’язкового надання особами, які претендують на зайняття посад в Департаменті, відомостей про близьких осіб, які будуть працювати з ними в одній сфері та можуть призвести до виникнення конфлікту інтересів під час виконання нею своїх посадових обов’язків після призначення її на посаду.
- Попередження під розпис осіб, які претендують на зайняття посад в Департаменті про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на державну службу та проходженням державної служби.
- Здійснення, у межах компетенції: перевірки фактів своєчасності подання електронних декларацій, декларацій на наявність конфлікту інтересів, достовірності зазначених у декларації відомостей з метою забезпечення відкритості та прозорості діяльності осіб.
- Здійснення невідкладного, у письмовій формі, інформування працівником Департаменту про обставини, що можуть призвести до виникнення конфлікту інтересів свого безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів з метою термінового вжиття заходів щодо усунення таких обставин.
- Ужиття при виявленні конфлікту інтересів або отриманні повідомлення про обставини, що можуть призвести до конфлікту інтересів, заходів, спрямованих на запобігання конфлікту інтересів, шляхом усунення працівника Департаменту від прийняття рішення (участі в прийнятті рішення) або запобігання вчинення дій та прийняття рішень в умовах конфлікту інтересів.
- Забезпечення прозорості, доброчесності і об’єктивності при прийнятті управлінських рішень за напрямками роботи відповідно до компетенції відділів.
- Здійснення особливого контролю за діяльністю працівників Департаменту, які працюють у відділах де існує високий ризик виникнення конфлікту інтересів (розподіл або використання бюджетних коштів, організація державних закупівель, передача майна в оренду, прийняття кадрових рішень, реалізація контрольно-наглядових функцій, тощо) з метою виявлення та недопущення виникнення конфлікту інтересів.
- Здійснення контролю за дотриманням працівниками Департаменту у разі виникнення конфлікту інтересів або за наявності підстав, за яких він може виникнути, вимог Загальних правил поведінки державного службовця, затверджених наказом Головного управління державної служби України від 04.08.2010 № 214, у частині врегулювання конфлікту інтересів.