1. Загальні положення
- Це Положення визначає порядок проведення Всеукраїнської науково-практичної конференції «Мистецька педагогіка: від традицій до інновацій (теоретичні та практичні аспекти)» (далі – Конференція).
- Засновником та організатором Конференції є Київський міський методичний центр закладів культури та навчальних закладів (далі – Центр).
- Співзасновник конференції – Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв.
- Конференція проводиться 1 раз на 3 роки.
- Мета Конференції:
- обговорення перспекив розвитку мистецької педагогіки;
- розгляд питань впливу сучасних технологій на освітній процес;
- ознайомлення з інноваційними методиками викладання;
- поширення передового педагогічного досвіду;
- стимулювання та підтримка наукової діяльності педагогічних працівників мистецьких шкіл;
- розширення існуючих та відкриття нових можливостей для забезпечення взаємодії викладача та учня в умовах сучасної мистецької школи;
- формування професійних та творчих зв’язків між викладачами різних регіонів України.
2. Організаційний комітет
- Для підготовки та проведення Конференції створюється організаційний комітет (далі – оргкомітет).
- До складу оргкомітету Конференції можуть входити фахівці професорсько-викладацького складу закладів вищої мистецької освіти, провідні митці України, педагогічні працівники мистецьких шкіл, представники творчих спілок тощо.
- Персональний склад оргкомітету Конференції формується та затверджується наказом Центру.
- Організаційною формою роботи оргкомітету є засідання.
- Оргкомітет:
- розробляє і затверджує план, програму Конференції та розсилає
їх потенційним учасникам;
- затверджує перелік учасників Конференції за результатами попереднього розгляду поданих заявок, документів;
- доводить до відома учасників інформацію про терміни та умови проведення Конференції;
- здійснює поточну взаємодію з учасниками Конференції з організаційних питань;
- виконує інші функції, необхідні для організації та проведення Конференції;
- складає звіт за результатами роботи Конференції.
- Умови проведення Конференції
- Конференція проводиться за тематичними розділами по секціях.
- Пленарні засідання секцій проводяться за такими розділами:
- музичне мистецтво;
- образотворче та декоративно-прикладне мистецтво;
- хореографія;
- театральне, кіно- та телемистецтво;
- інше.
- За підсумками роботи Конференції проводиться круглий стіл.
- Робоча мова Конференції – українська.
- Кожен учасник має право брати участь у Конференції лише з однією доповіддю.
- Допускається співавторство доповідачів (не більше 2-х авторів на одну доповідь).
- Тривалість виступів учасників на пленарному засіданні
Конференції – до 15 хвилин. - Тези оформлюються на білому папері формату А4, видрукувані на принтері:
- шрифт Times New Roman, розмір шрифта – 14, інтервал – одинарний;
- поля: верхнє – 2,5 см, нижнє – 2,5 см, ліве – 3 см, праве – 1,5 см;
- ілюстративні матеріали (схеми, малюнки, таблиці та ін.) повинні бути пронумеровані та розташовані в тексті тільки після посилань на них.
- перелік використаної літератури надається в кінці тексту за алфавітом. Посилання на джерела в тексті зазначаються у квадратних дужках: порядковий номер джерела, сторінка(и) (наприклад: [1, с. 16-17]).
- Тези, оформлення яких не відповідає зазначеним вимогам або які надруковані нечітко та неохайно, до друку не прийматимуться.
- Тези доповідей учасників Конференції, рекомендовані оргкомітетом, будуть надруковані у вигляді статей у збірнику.
- Відповідальність за зміст та орфографію надісланих тез несуть автори доповідей.
- Заявки на участь у Конференції та тези надаються не пізніше
ніж за 30 днів до проведення Конференції.
- Учасники Конференції
- Для виступів із доповідями на Конференцію запрошуються викладачі закладів вищої мистецької освіти І-ІІ та ІІІ-ІV рівнів акредитації, спеціалізованих шкіл-інтернатів, мистецьких шкіл та педагогічні працівники закладів культури.
- Як слухачі у роботі Конференції можуть брати участь викладачі закладів вищої мистецької освіти І-ІІ та ІІІ-ІV рівнів акредитації, спеціалізованих шкіл-інтернатів, мистецьких шкіл та педагогічні працівники закладів культури.
5. Фінансування Конференції
- Фінансування Конференції здійснюється за рахунок організаційних внесків, спонсорських коштів та коштів з інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
- Витрати на відрядження учасників Конференції здійснюються за рахунок відряджаючої сторони.
- Слухачі Конференції сплачують внесок, розмір якого визначається організатором. Квитанцію про сплату внеску необхідно прикріпити до он-лайн заявки. Посилання на форму заявки буде надано додатково.
- Термін оплати участі у Конференції зазначено у квитанції.
- Документи, надані не в повному обсязі або із запізненням,
не розглядаються.- У разі неявки слухача на Конференцію сплачений внесок не повертається.
Надання заявки на участь підтверджує згоду учасника з умовами Конференції, а також на обробку його персональних даних з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Тези доповіді разом із заявкою учасника надаються на електронну адресу Конференції [email protected] , а також у паперовому вигляді
у 2-х примірниках за адресою: 01024, м. Київ, бульв. Т. Шевченка, 3, Київський міський методичний центр закладів культури та навчальних закладів.
Телефони для довідок: (044) 279-72-69; 279-64-34.