1. Забезпечувати якісний добір і розстановку кадрів на засадах неупередженого конкурсного відбору, їх об'єктивну атестацію, щорічну оцінку виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань. Запобігати прийняттю на службу осіб, у яких у зв’язку з призначенням виникатиме конфлікт інтересів.
2. Неухильно забезпечувати попередження осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців, про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції».
3. Забезпечувати надання методичної допомоги в заповненні E-декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, висвітлювати зазначене питання при проведенні заходів щодо підвищення кваліфікації державних службовців.
4. Надавати структурним підрозділам департаменту роз’яснення та методичну допомогу щодо застосування антикорупційного законодавства з метою запобігання та протидії корупції.
5. Здійснювати активне залучення державних службовців, що займають посади з підвищеним корупційним ризиком, до заходів із запобігання корупції.
6. Проводити службові розслідування щодо кожного факту недодержання державними службовцями департаменту законодавства про державну службу, про запобігання та протидію корупції, вчинення корупційного правопорушення з метою виявлення причин та умов, що сприяли порушенню вимог законодавства та вчиненню вказаного правопорушення.
7. Здійснювати аналіз результатів службових розслідувань з метою виявлення причин та умов вчинення корупційних правопорушень і порушень вимог антикорупційного законодавства та законодавства про державну службу працівниками департаменту. У разі виявлення відповідних причин вносити пропозиції щодо вдосконалення діяльності структурних підрозділів департаменту, з метою усунення причин та умов, що сприяють вчиненню корупційних правопорушень.
8. Аналізувати скарги та звернення громадян стосовно порушення антикорупційного законодавства працівниками департаменту. Отримані результати розглядати на нарадах з відповідними висновками та рекомендаціями (у разі надходження скарг та звернень).
9. Забезпечити своєчасне подання державними службовцями департаменту електронну декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік.
10. Забезпечувати попередження осіб, які звільняються, про необхідність протягом одного року подавати Е-декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік.
11. Надавати суб’єктам звернення до департаменту своєчасну, достовірну, в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до Законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про запобігання корупції.
12. Забезпечувати інформування правоохоронних органів у разі виявлення випадків порушення антикорупційного законодавства при виконанні державними службовцями своїх посадових обов'язків.
13. Забезпечувати доступ громадськості для ознайомлення із прийнятими нормативно - правовими актами та їх проєктами в установленому порядку.
14. Вживати вичерпних заходів щодо виявлення та недопущення конфлікту інтересів та сприяти його усуненню, а також виявляти сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб в структурних підрозділах департаменту.
15. Неухильно забезпечувати з 1 січня 2021 року попередження осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців департаменту, а також державних службовців, що призначені на посади про:
1) необхідність передати в управління іншій особі належні їм підприємства та корпоративні права у порядку, встановленому законом;
2) необхідність протягом десяти днів після призначення на посаду передати в управління іншій особі належні їм підприємства та корпоративні права у порядку, встановленому законом;
3) заборону передавати в управління належні їм підприємства та корпоративні права на користь членів своєї сім’ї.
16. Згідно з вимогами Закону України «Про запобігання корупції» забезпечувати подання новоприйнятими державними службовцями відомостей щодо працюючих близьких осіб у структурних підрозділах департаменту та подальшу регулярну актуалізацію такої інформації стосовно близьких осіб уже працюючих державних службовців.
17. Невідкладно у письмовій формі повідомляти безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів. (якщо він існує).
18. Не допускати пряме чи опосередковане спонукання у будь-який спосіб підлеглих до прийняття рішень, вчинення дій або бездіяльності на користь своїх особистих інтересів та/або інтересів третіх осіб.
19. Усувати обставини, що можуть призвести до виникнення конфлікту інтересів, до того, як державний службовець буде призначений на посаду.
20. У разі коли обставини, що можуть призвести до виникнення конфлікту інтересів, склалися після призначення на посаду, невідкладно повідомляти в письмовій формі про це свого безпосереднього керівника та терміново вживати заходів щодо усунення таких обставин.